piątek, 31 sierpnia 2007

Dzialki na Mazurach

Skomack Wielki :: Sprzedam Działka budowlana 20zl/m2

Działka budowlana 2000m2, spokojna okolica, niska zabudowa, [blisko: woda, prąd, droga asfaltowa] z działki do małego jeziora jest ok. 150m, ok. 500 m do dużego jeziora, możliwość żeglugi, cena do negocjacji.
http://www.domki.net/pokazod.php?id=24437&nazwa=Skomack%20Wielki%20Sprzedam%20Dzia%C5%82ka%20budowlana

To moje pierwsze ogłoszenie, zobaczymy jak to pójdzie dalej. Mam do sprzedania piękną działkę a na tym blogu będę opisywać postępy w moim przedsięwzięciu - zaczynam od tej działki na Mazurach, a pieniądze uzyskane ze sprzedaży zamierzam zainwestować ponownie w zakup działki na Mazurach. Dlaczego? Urodziłam się w Ełku i chociaż teraz niestety mieszkam daleko, daleko i jeszcze dalej to mam szczery zamiar wrócić tam w przyszłości. Cena jest okazyjna, jak na taka piękna działkę budowlaną z urządzoną WZ, w pobliżu 2 jezior, na pagórku - mogłabym pisać w nieskończoność, ale niestetynie mam teraz możliwości się tam budować, typowe powody, jak u każdego kieszeń pusta... Wiec działeczkę oddam w dobre ręce!

Etykiety:

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna